|
В рамках конференції відбувся вебінар (назва – від англ. web+seminar) – новий формат проведення семінарів за допомогою Інтернету. Участь у вебінарах безоплатна і відкрита для всіх бажаючих. Маючи доступ до комп’ютера і Інтернету, можна взяти участь у вебінарі з будь-якої точки світу. На додаток до перегляду вебінарів можна задавати питання і брати участь в обговореннях. Для участі потрібен комп’ютер (із встановленою програмою Java), достатньо потужний Інтернет-зв’язок, веб-камера (бажано), навушники і мікрофон. На екрані відображаються слайди презентаційних матеріалів, картинки із зображеннями доповідача, модератора й інших учасників. Питання можуть задаватись наживо (для цього у учасників на екрані є своєрідний пульт, де можна зафіксувати своє бажання отримати слово, передати свої емоції з приводу виступів інших учасників та ін.), а також через чат. На вебінарі 22 вересня з 14 до 15.30 доц. Кілієвич зробив презентацію своєї доповіді на тему «Досвід впровадження та результативність впровадження аналізу регуляторних впливів в Україні» і відповідав на питання учасників, які знаходилися в цей час у різних країнах Середньої Азії, Російській Федерації і США. Український вже досить тривалий досвід впровадження АРВ (що базується на вимогах Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 № 1160–IV і відповідає управлінській практиці всіх країн ОЕСР) викликав жвавий інтерес у учасників, адже в країнах Середньої Азії, зокрема, у КР, подібні процедури лише починаються впроваджуватись у державному управлінні, а в РФ поки що вимальовуються наміри в окремих урядовців та експертів впровадити подібну систему оцінки потенційних впливів від регуляторних заходів державної політики. Технічна підтримка участі українського представника була забезпечена Центром дистанційного навчання НАДУ при Президентові України. Подібні технології проведення міжнародних конференцій є дуже перспективними, адже дозволяють зекономити значні ресурси учасникам і організаторам (час і гроші), кардинально збільшують доступність заходів і швидкість поширення нової інформації. Проте найбільш цікавим є запровадження подібних технологій в навчальний процес, підготовку і перепідготовку управлінських кадрів, адже технічні вимоги для участі у вебінарах є мінімальні, а виграш від залучення кращих фахівців до викладання важко переоцінити. |
||||||||||||||
© Інститут аналізу політики та стратегій |